joi, 21 iulie 2011

Manti

Ai nevoie de : 1 ou, faina, 1 cana apa, carne de vita tocata, 2 cepe,1 lg otet, 2 lg sos soia, sare, piper, 1 plic ceai de iasomie.

Cum procedezi : 

Cu faina, oul si apa se face un aluat precum aluatul pentru taiteii de casa. Intr-un castron se amesteca 1 lg sos soia cu sare, piper si carnea de vita tocata. Aluatul se intine si cu ajutorul unei cani mai mari se fac forme din aluat. In fiecare cerc puneti in mijloc o lingurita de carne condimentata. Formati un mic saculet din cerc. Dupa ce formati mai multe saculete cu carne se pun intr-un cuptor de gatit la aburi. (Eu am pus apa intr-o cratita normala si deasupra oalei am pus o sita, iar in sita am asezat saculete de aluat cu carne, am pus capacul sa fie totul ermetic si am asteptat 30 min. pana sa fie gata! La sfarsit am facut un ceai de iasomie. Ceaiul l-am amestecat cu o lingura sos soia, 1 lg otet si felii subtiri de ceapa. Se recomanda servirea acestor paste cu sosul din ceai si sos soia.


      SECTIUNEA POZE!
      Aceasta este capitala Kazahstanului : Astana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu